Klávesové zkratky na tomto webu Přejít k navigaci

Vše o nákupu

...aneb obchodní podmínky polopatě.

Způsoby dopravy

Vaše objednávky odešleme v naprosté většině případů do dvou pracovních dnů (je-li zboží skladem), k tomu je třeba připočíst dodání dopravcem (viz termín dodání). Obecně lze říci, že zásilku od nás dostanete do dvou pracovních dnů, v případě Vánoční sezóny to však může trvat déle. Na stránkách se snažíme zobrazovat co nejpřesnější odhad reálného dodání k vám domů (tuto informaci naleznete v detailu produktu a v nákupním košíku). Poštovné je u nás zdarma při nákupu nad 1999 Kč (v rámci ČR). Pokud Vám schází jen pár korun, zkuste třeba naše kožené šňůrky. Zajímá vás, jak balíme zásilky?

  • Česká pošta nabízí tři služby:
    - Balík Do ruky - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. Ve vánoční sezóně však dodání může trvat i několik dní. Pokud Vás nezastihne doručovatel, zásilka zůstane na vaší dodací poště uložena 7 dnů. Po expedici Vám pošleme číslo zásilky, díky němuž balíček dohledáte na stránkách České pošty.
    - Balík Na poštu - Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání. Dodání je o něco rychlejší než u Balíku Do ruky, protože zásilku si vyzvednete přímo na pobočce pošty. Po expedici Vám pošleme číslo zásilky, díky němuž balíček dohledáte na stránkách České pošty.
    - Balík Do balíkovny - Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba je podoná Balíku Na poštu, ale funguje pouze na pobočce pošty s možností rychlého odbavení. Po expedici Vám pošleme číslo zásilky, díky němuž balíček dohledáte na stránkách České pošty.
  • PPL - podobně jako Česká pošta deklaruje dodání zásilky do 24 hodin (v sezóně nebo v přípaně nenadálé události se však dodání může o den či dva zpozdit) a nabízí sledování zásilek on-line.
  • DHL - Službou DHL zasíláme zásilky na Slovensko. Zaslání zprostředkovává PPL a balíček je po odeslání možné sledovat online na webu. Dodání trvá zpravidla 2-3 dny.
  • Zásilkovna - to je síť výdejních míst, která zajišťuje výdej zboží. Dodání trvá přibližně 1-3 dny od odeslání objednávky (podle sezóny). Při objednávce vyberete pobočku na které si zboží chcete vyzvednout. O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Zásilkovna informuje SMS zprávou a emailem. Na vyzvednutí máte 7 dní. Od 19.11. do 24.12. 2018 dopravce omezil uložní dobu zásilek na pouze 5 dní. Zároveň není možnost dobu uložení prodloužit.
  • Osobní odběr - Jste z Ostravy či okolí? Přijďte si zboží vyzvednout osobně (tudy). Osobní odběr je rychlý a je vždy zdarma. Platbu při osobní odběru je možné uskutečnit v hotovosti nebo platební kartou. Vyčkejte vždy prosím na email a SMS, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Bez předchozí objednávky bohužel není možné zboží na místě zakoupit.
Ceny poštovného

Problémy s dodáním zásilky? Kontaktujte nás!

Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakéhokoli problému s doručením objednaného zboží (např. zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat telefonicky či mailem.

Způsoby platby

Objednané zboží můžete zaplatit několika způsoby. Nabízíme platbu při převzetí zboží (dobírka a osobní odběr), platbu převodem na účet nebo prostřednictvím Gopay.

  • Platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr)
    Pokud zvolíte jako platbu dobírku, uhradíte zásilku pracovníkovi České pošty nebo PPL v hotovosti. V hotovosti také můžete uhradit zásilku v případě osobního odběru v našem skladu v Ostravě.
  • Platba převodem na účet
    V případě platby převodem je nutné objednávku před odesláním uhradit. Platbu prosím odešlete na náš bankovní účet:

    Čeští zákazníci: 2501230778/2010
    Slovenští zákazníci: 2701230780/8330 (IBAN: CZ7520100000002701230780, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX (06 Bratislava)

    Variabilním symbolem platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje, předejdete komplikacím s vyřízením objednávky. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání platby na náš účet. Pokud chcete expedici urychlit, pošlete prosím mailem potvrzení o dokončené platbě a číslo objednávky.
  • Rychlý bankovní převod přes Gopay
    Zprostředkovává online platby, umožňuje okamžitý převod na účtet u Raiffeissen bank, KB, Volksbank, Fio Banky, České Spořitelny, mBank, ČSOB a dalších.

Objednávky na Slovensko

Objednávky na Slovensko posíláme službou DHL, poštovné s dobírkou stojí 164 Kč (€6,31) při platbě předem stojí zaslání 99 Kč (€3,81). Zásilku lze také zaslat na slovenskou pobočku Zásilkovny za 79 Kč (€3,03) + dobírka 65 Kč (€2,50).

* Ceny v eurech jsou přepočítány podle aktuálního kurzu.

Termín dodání

Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odešleme objednávku do dvou pracovních dnů, přes vánoční sezónu však můžeme mít i několikadenní zpoždění - tuto informaci uvádíme vždy v detailu produktu a v nákupním košíku. Zboží vyráběné nebo šité na míru (některé výrobky z kůže či zbraně apod.) skladem nebývá, výroba zabere zpravidla 1-2 týdny. Pokud zboží potřebujete na konkrétní datum, sdělte nám prosím tuto skutečnost do poznámky k objednávce, uděláme maximum pro to, abychom Vám zboží doručili včas.

V případě, že Vámi objednané zboží není skladem, snažíme se skladové zásoby doplnit do jednoho týdne, někteří dodavatelé však mají delší dodací lhůty, ne vždy lze proto zboží zajistit včas (například čeká-li se na dotisk u knihy nebo putuje-li zboží delší dobu ze zahraničí). Zboží doobjednáváme neustále, ale u některých raritních kousků čekáme nejdříve na objednávku zákazníka. Máte-li zájem o zboží, které není skladem, nemusíte čekat, než jej naskladníme - naopak, objednáním doskladnění uspíšíte.

Zboží vedené jako předobjednávka aktuálně není u dodavatele k mání - buď se jedná o novinku, která teprve vyjde nebo o dotisk již vydané knihy či hry. U předobjednávek uvádíme datum dostupnosti na základě informací od výrobce - proto se může tu a tam změnit.

O dostupnosti zboží se můžete kdykoli informovat mailem nebo telefonicky.

Storno objednávky

Objednávku můžete kdykoli stornovat. Jestliže si objednávku po odeslání rozmyslíte, napište nám prosím nebo zavolejte co nejdříve, ať vám zboží zbytečně neposíláme, neboť při nepřevzetí již odeslané objednávky hradí kupující zpětně poštovné.

Objednávku můžeme stornovat, kupříkladu pokud u nás objednáte zboží, které již není možné sehnat nebo se výrazně změní cena od dodavatele zboží. Vyhrazujeme si také právo na opravu ceny zboží před odesláním objednávky, v případě že bylo nabízeno za chybnou cenu. Budeme Vás však neprodleně informovat a domluvíme se s Vámi na nejlepším možném řešení problému.

Objednávku na zboží vyráběné nebo upravované na míru není dle Občanského zákoníku (§ 53) možné stornovat, avšak pokud nám dáte včas vědět, není to neřešitelný problém.

Po objednání

Kliknutím na odkaz Sledování zásilky v patičce stránky můžete kdykoli sledovat stav své objednávky. Navíc budete o každé změně v objednávce informování emailem. Pokud po objednání potřebujete cokoli v objednávce změnit, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem, rádi vám vyhovíme.
Výchozí stav objednávky je Přijatá. Pokud je pro Vás vše skladem, objednávku předáme do expedice a stav se změní na Připravována k odeslání. Jakmile je objednávka označena jako Vyřízená, zásilka by Vám měla dorazit v průběhu následujících dvou pracovních dnů. Společně s touto změnou stavu Vám zašleme i číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
Pokud zboží z Vaší objednávky nemáme skladem, mění se její stav na Zpracovává se - v tuto chvíli ověřujeme dostupnost zboží u dodavatele. Jakmile pro Vás zboží zajistíme, mění se stav na Čeká na doskladnění zboží, o termínu odeslání zásilky vás budeme informovat emailem.
Zásilky odesíláme teprve tehdy, až je celá objednávka kompletní. Pokud si přejete objednávku rozdělit, lze tak učinit telefonicky nebo emailem. Za každou samostatnou zásilku je však třeba uhradit poštovné zvlášť.

Vrácení zboží do 60 dnů

Jen pokud jste plně spokojeni, můžeme být spokojeni i my! Je-li něco, co se vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím. Nejste-li spokojeni se zbožím, využijte naši 60-denní záruku vrácení peněz a pošlete nám zboží zpět. Na přání vám pošleme jiné zboží, připíšeme vám hodnotu nákupu na zákaznický účet nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného). A zlobit se na vás nebudeme!

Naše garance vrácení peněz je jednoduchá: do dvou měsíců nám můžete zaslat zboží zpět a my vám vrátíme platbu. Nechceme vaše peníze, pokud nejste spokojení.

  1. Zboží prosím pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil, a pošlete na adresu:

    Fantasy obchod s.r.o.
    Proskovická 45
    70030, Ostrava


  2. K zásilce prosím přiložte číslo objednávky, případně číslo účtu pro vrácení platby. Důvod vrácení nám sdělovat nemusíte, ale pokud nám jej napíšete, pomůže nám to ve zlepšování našich služeb. Můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Jakmile nám zboží dorazí, obratem vyřídíme výměnu/vrácení peněz.

Možnost vrácení zboží do 60 dnů se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku, ani na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. To samé platí o audio a video nosičích a nahrávkách. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky opotřebení či poškození, pokud se Vám přeci jen nepodaří zboží vrátit ve 100% stavu, nezoufejte, určitě se spolu domluvíme.

Reklamace

Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací (na zakoupené zboží se vztahuje zákonná dvouletá záruka).
Nejrychlejší způsob je poslat nám email, v němž uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady. Vyřízení reklamace výrazně urychlí zaslání fotografie závady - ve většině případů jsme schopni reklamaci vyřídit jen na základě fotografie. Vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Způsoby dopravy
PPL - balík69 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky79 Kč
Česká pošta - Balík Do Balíkovny49 Kč
Česká pošta - Balík Na Poštu69 Kč
Osobní odběr - výdejní místo OstravaZdarma
Zásilkovna - Zásilkovna39 Kč
Způsoby platby
Dobírka (hotově při převzetí zboží)65 Kč
Bankovní převodZdarma
Hotově při převzetí zbožíZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
Kartou onlineZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
Platba BitCoinZdarma
PayPal40 Kč
Při nákupu nad 1999 Kč máte poštovné zdarma!
Způsoby dopravy
DHL Slovensko99 Kč
Zásilkovna - Zásilkovna79 Kč
Způsoby platby
Dobírka (hotově při převzetí zboží)65 Kč
Bankovní převodZdarma
Hotově při převzetí zbožíZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
Kartou onlineZdarma
Rychlý bankovní převodZdarma
Platba BitCoinZdarma
PayPal40 Kč

Novinky mailem

Mějte jako první informace o novinkách, výhodných slevách či nevyhnutelné vzpouře robotů!

zasílat

přihlášením souhlasíte se zpracování osobních údajů

ukázka newsletteru