Právě se chystáte vložit do košíku zboží,
které ze zákona můžete zakoupit pouze v případě, že jste dosáhli plnoletosti. Svým souhlasem potvrzujete, že jste starší 18ti let.
Pokud jste mladší 18ti let,
užívejte si radostí života bez dospěláckých neřestí.
Chris McDowall
Autor úspěšných RPG her Into The Odd a Electric Bastionland.
Chris McDowall, Ben Milton, Karl Stjenberg, Patrick Stuart
619 Kč skladem
Zobrazeno 1 až 2 z 2
Recenze knih autora
Jsem velkým fanouškem systému Into The Odd, Bastionland jsem jakožto jeho vývojovou verzi vyhlížel s velkým očekáváním a nutno říci že jsem nebyl zklamán!
Předně jsem byl mile překvapen kvalitou zpracování samotné knihy - solidní papír, masivní vazba, záložka... Kniha je navíc bohatě ilustrovaná (ilustrace jsou černobílé se žlutými doplňky - což evokuje elektrifikaci, která je jedním z nosných prvků estetiky settingu). Osobně bych ale uvítal trochu menší formát - přijde mi, že font je při stávající velikosti už zbytečně veliký a k produktům akcentujícím minimalismus, který následuje po vlně OSR, mi menší "stručné" formáty sedí víc.
Pravidla jsou zpracována po dvoustránkách - odpadá tak zbytečné listování a hledání, vše je pěkně pohromadě.
Samotný herní svět je hodně specifický, možná nesedne každému, ale svou podstatou rozšiřuje záběr běžné fantastiky, takže dává hráčům širší možnosti než klasická fantasy. Je fantaskní, ale ne příliš (jako je tomu např. u hry Troika!).
Pravidla jsou velice jednouchá a je to asi hlavní deviza celého systému - jak vypravěč, tak hráči, mají k dispozici jasné pokyny, není jich mnoho, ale díky nim jsou během chvíle schopni uchopit hru a odvíjet příběh. Pro většinu hodů se používá k20 a k6, ve hře ale upotřebíte všech 7 tradičních hracích kostek pro RPG.
Perlička na závěr, vypravěč (či chcete-li Pán Jeskyně), je ve hře označován jako konduktér, podobných detailů dokreslujících atmosféru je ve hře celá řada...
Jsem velkým fanouškem systému Into The Odd, Bastionland jsem jakožto jeho vývojovou verzi vyhlížel s velkým očekáváním a nutno říci že jsem nebyl zklamán!
Je toto hodnocení přínosné? ANOPředně jsem byl mile překvapen kvalitou zpracování samotné knihy - solidní papír, masivní vazba, záložka... Kniha je navíc bohatě ilustrovaná (ilustrace jsou černobílé se žlutými doplňky - což evokuje elektrifikaci, která je jedním z nosných prvků estetiky settingu). Osobně bych ale uvítal trochu menší formát - přijde mi, že font je při stávající velikosti už zbytečně veliký a k produktům akcentujícím minimalismus, který následuje po vlně OSR, mi menší "stručné" formáty sedí víc.
Pravidla jsou zpracována po dvoustránkách - odpadá tak zbytečné listování a hledání, vše je pěkně pohromadě.
Samotný herní svět je hodně specifický, možná nesedne každému, ale svou podstatou rozšiřuje záběr běžné fantastiky, takže dává hráčům širší možnosti než klasická fantasy. Je fantaskní, ale ne příliš (jako je tomu např. u hry Troika!).
Pravidla jsou velice jednouchá a je to asi hlavní deviza celého systému - jak vypravěč, tak hráči, mají k dispozici jasné pokyny, není jich mnoho, ale díky nim jsou během chvíle schopni uchopit hru a odvíjet příběh. Pro většinu hodů se používá k20 a k6, ve hře ale upotřebíte všech 7 tradičních hracích kostek pro RPG.
Perlička na závěr, vypravěč (či chcete-li Pán Jeskyně), je ve hře označován jako konduktér, podobných detailů dokreslujících atmosféru je ve hře celá řada...